Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 27 sierpnia 2013

Monogramki

Czas jakiś temu przyjechały do mnie dwie Monogram od Integrity: Envied i Passionate.miały być dawczyniami ciałek dla moich okaleczonych: Adelki i Ishy. Złożyło sie jednak tak ,że zakochałam sie w nich od pierwszego wejrzenia. Nadal więc szukam dawczyń. Po dwóch miesiącach Monogramki doczekały się odzieży. Remont uniemożliwiał mi szycie, ubranka powstały wiec na szydełku. Tak wyglądały w firmowej wersji:

http://woodsky.free.fr/LBX/Images/REFFR/MG/11MonogramEnvied.jpg                                                                                                   
http://woodsky.free.fr/LBX/Images/REFFR/MG/11MonogramPassionate.jpg 
Tak wygladają u mnie. Uwaga, spam zdjeciowy.














Razem





9 komentarzy:

  1. Oj, podoba mi się ta ciemnoskóra! Obie kojarzą mi się z jakimiś dawnymi aktorkami i też byłoby mi szkoda przeznaczyć je na dawczynie ciałek... Bardzo ładnie im wydziergałaś sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne- i świetnie wyglądają w tych sukienkach od Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są, a sukienki szydełkowe to majstersztyk!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnemu we wszystkim ładnie! sukienki wyczarowałaś śliczne!bardzo lubię takie melanżowe kordonki/włóczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lalki piękne ale ciuszki są prześliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentują :) I jakie maja wspaniałe kapelusze!!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszły te melanżowe sukienki, a kapelusze do nich rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. <3333 zazdroszczę i choruję na jakąś monogram... Cudna i pięknie dobrane sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne obie lalki i sukienusie dla nich też.

    OdpowiedzUsuń