Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 września 2011

Barbie Basic Model No. 11 — Collection 002

Ostatnio jakoś dopadła mnie " niemoc twórcza" i znów tona ubranek czeka na wykończenie, nie wspominając o porobieniu zdjęć. Dziś panna która dotarła do mnie już czas jakiś temu, ale,że mam zaległości w każdej prawie dziedzinie to może pora zacząć je nadrabiać. Cudna blond Tereska - z Matellowskiej serii Barbie Basic - 
Model No. 11 — Collection 002 z tej serii mam jeszcze cudna rudą 04, ale na nią jeszcze przyjdzie czas.
Tereska podoba mi się tak bardzo,że rozważałam przełożenie jej na artykułowane ciałko, ale chwilowo zrezygnowałam z tego , ponieważ ostatnio wykazuję duże zdolności do uszkadzania lalek które lubię:( Spodnie tej serii są dosyć starannie wykonane i mają prawdziwe kieszenie, natomiast topiki są maksymalnie proste i każdy potrafiłby chyba takie uszyć:)








6 komentarzy:

  1. 3 ostatnie zdjęcia piękne. Tą Teresę widziałam na wielu blogach, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że niemoc twórcza nie tylko mnie dopadła. :) To chyba przez zbliżającą się jesień. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeej, dziewczyny! ja mam tak samo z tą niemoca:(
    A co do topu to myślisz, że każdy? Hmm, musze w takim razie spróbować, chcę coś dla mojej Blythe uszyć.
    Piekne te fotki, szczególnie czarno-białe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też masa rzeczy czeka na wykończenie, to ogólnopolski "leń twórczy" chyba:) Dżinsy faktycznie mattel zrobił obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie tak samo dopadła - niemoc twórcza! gratuluje pieknosci !pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję.
    To była moja pierwsza Basics :)
    Teraz już jest ich 10 :)

    OdpowiedzUsuń