Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 marca 2012

Wiosenne porządki- czyli sprzedam

W związku z idąca do nas powoli wiosna nadeszła już pora na porządki. Postanowiłam wypuścić w świat panny, z którymi się nie polubiłam, lub mam podwójne.
1. Flavas Matell- stan bardzo dobry jedynie włosy rozpuszczone ( po co mi dwie?) -20 zł

 2. Matell stan dobry, włoski do uporządkowania - 12zł
 3. Matell brunetka stan dobry, włosy j.w- 15zł
 4. Matell- jw.- 12zł
 5.Baletnica, niezginalne nóżki , ubranko od innej lalki- 6zł
 6.Baletnica oryginalne ubranko, włosy do uporządkowania- 8zł -rezerwacja LiliRevenge
7. Syrenkał od Hasbro- włosy do uporządkowania - 5zł - Rezerwacja Ania Dollsecondhand
 8. Hasbro -5zł

9. Yasmina nr1 -stan dobry- 6zł
10.  Arielka- obcięte włosy, przebarwione ciałko- 1zł
 11. Witch Kornelia, stan dobry- 8zł
 12.Yasmina nr2 odbarwienia na rękach od słońca włosy do uprządkowania-3zł
 
13. Potworek za koszty przesyłki albo do paczki
 14.Straszydełka szt 3 za koszty przesyłki albo do paczki
 15.Evi -2zł - sprzedana
 16. Malutka 1zł
Nie wykluczam większej ilości.

10 komentarzy:

  1. Lalka pt "malutka" to jest Flower Princess Little Sister firmy Creata albo jej klon. Jeżeli ma faktycznie inny odcień główki i ciałka to zapewne klon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za info. Laleczka nie dość ,że ma różne odcienie głowy i ciałka, to nóżki nierównej długości, więc pewnie klon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia jak tu się wysyła wiadomość prywatną. Byłabym zainteresowana lalką nr 6 jeżeli nie jest zarezerwowana. Tylko czy mogłaby mi pani podać ile by to razem kosztowało z przesyłką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy jeżeli w komentarzu podasz mi meila, to odpowiem na meila nie publikując go na blogu.Pannę rezerwuję dla ciebie i czekam na adres email to wyślę szczegóły.

      Usuń
  4. Hej, zaklepuję nr5! :D
    Mój mail: marshalka@wp.pl
    Dzięki za nfo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej aktualne jeszcze?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wszystko, wkrótce nowy post wyprzedażowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualna jest jeszcze lalka nr 11 ?

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja bym chciała 8 numer :)
    angelika1000@op.pl

    OdpowiedzUsuń