Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 czerwca 2011

Jack Sparrow

Dokładnie 1 czerwca dotarła do mnie paczka zawierająca dwóch takich panów.Zaczęli szybko robić zamieszanie wśród moich panienek więc trzeba było jednego szybko wyekspediować. Pojechał do jednej z koleżanek z Dollplazy.
 Przedstawiam matellowskiego Jacka Sparrowa. Mimo kilku rzeczy które w jego wykonaniu mi się nie podobają, to ogólnie lalką jestem zachwycona. Przede wszystkim Jack jest artykułowany. Obejrzyjcie zdjęcia , ciekawa jestem czy ktoś zgadnie co mi się nie podoba:)













9 komentarzy:

  1. może bardzo widoczne krawędzie na kończynach? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ideał i podobny baaardzo, nie wiem, co w nim może się nie podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się boję pomyśleć, co, bo niektóre ze zdjęć nasuwają mi bardzo jednoznaczną odpowiedź! :-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysz trafiłaś w jedną z rzeczy które mi się nie podobają, Dollsecondhand - nic z tych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ślady po odlewach - faktycznie nie fajne... Ale ogólnie lalka sprawia fantastyczne wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całe szczęście :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam, oj tam:)
    Mnie się podoba, w całości:) Osobiście uwielbiam Jacka Sparrow'a, więc wszystko co się do niego upodabnia jest dla mnie ładne/świetne/wpaniałe (można dodać tu jeszcze kilka innych epitetów, ale się powstrzymam;))

    OdpowiedzUsuń
  8. patrząc po zdjęciach wyszedł bardzo podobny do filmowego Jacka! świetny jest cały czas mnie kusi aby go kupić, zniechęca mnie tylko ta wszyta broda (bo jak toto "zgolić" aby nie pozostał ślad?)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest boski !!! chyba sobie tez go kupię!! a Tobie gratuluje nowego lalka!!

    OdpowiedzUsuń