Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 listopada 2012

IV Zjazd Dollplaza

Niektórzy pewnie wiedzą , że 10 listopada odbyła się Zjazd Forum Dollplaza. W tym roku udała mi się wreszcie pojechać. Wiecie co, warto było. Cudowna atmosfera, i lalki lalki, lalki... Fantastycznie było zobaczyć osoby znane tylko z sieci i przekonać się,że na żywo są tak samo miłe i sympatyczne. Zdjęć nie mam zbyt wiele , bo byłm pochłonieta ogladaniem . Niektóre lalki zrobiły na mnie takie wrażenie,że nawet bałam się ich dotknąć . " Wyleczyłam" się z chcenia niektórych, a innych jeszcze mocniej zapragnęłam.To był tak fantastyczny dzień ,że do tej pory uśmiecham się na samo wspomnienie...




















5 komentarzy:

  1. Świetne foty ! ja oglądając zdjęcia ze Zjazdu zaczynam się coraz bardziej dołować...Takie piękności tam były, a ja znów nie pojechałam... ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loreen, ja stanęłam na głowie, żeby pojechać. Daleko i męcząco, ale udało się. Jak zawsze dla mnie, było za krótko. Już się nie mogę doczekać kolejnego Zjazdu.

      Usuń
  2. Pierwsze grupowe zdjęcie. Nawet moje się załapały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki zjazd to musi być fantastyczna sprawa! I w dodatku tyle wspaniałych lalek w jednym miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No po prostu nie mogę oczu nasycić :) w życiu nie widziałam tylu cudnych lal w jednym miejsc. Żałuję że nie na żywo :)

    OdpowiedzUsuń