Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 maja 2012

Plener z Monster High

W ostatnim czasie trafiło do mnie sporo lalek, między innymi dwie Monsterki. Korzystając z upalnych dni i kilku wolnych chwil wzięłam je do ogrodu na małą sesję zdjęciową. Z małej sesji zrobiła się całkiem spora, więc postanowiłam podzielić zdjęcia na trzy posty. W dwóch będą panny solo, a w ostatnim razem. mam nadzieję ,że Was nie znudzą. Dzisiaj chwalę się czarno-białą Frankie ,która urzekła mnie w realu jeszcze bardziej niż na zdjęciach ,które oglądałam. Mało tego nawet mój  Mąż pozwolił jej stać na "Honorowym Miejscu" Czas na fotki. Uwaga, bo dużo.













8 komentarzy:

  1. "nasza" Frankie wygląda CUDNIE w tych fioletowych kwiatuszkach!!!bardzo,bardzo fotogeniczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się pomysł z czarno-białą lalką. Wygląda jak z czarno-białego filmu. Piękna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Frankie pięknie komponuje się z kwiatami - tworzą jakby spójną całość , tak się wpasowała ;) Świetna sesja, czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Frankie ślicznie wygląda, jakby pływała w kwiatach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna sesja !
    Jak wdzięcznie pozuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wygląda..taka blada wśród kwiatów...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Wygląda jak ogrodowa wróżka, śliczna...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udana sesja. Bez i czarno biała wersja MH. :)

    OdpowiedzUsuń