Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 sierpnia 2011

W Lalkowym Raju

Tydzień i jeden dzień temu wraz z dwoma koleżankami z Dollplazy znalazłam się w lalkowym raju.Anicetta szyła pięknie dla lalek kiedy ja dopiero zaczynałam interesować się kolekcjonowaniem lalek. Jak piękne są jej stroje można podziwiać na tych kilku moich zdjęciach i przede wszystkim na jej stronie http://www.anicetta.aplus.pl/
 Dziewczyny dziękuję za fantastyczne popołudnie . Anita, a Tobie za zaproszenie nas i zgodę na pokazanie twoich zbiorów.














3 komentarze:

  1. Od tylu wspaniałości można dostać zawrotu głowy ze szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny raj! stroje są przecudowne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tak olaaa78 to trzeba poprostu widzieć na żywo!
    Ja tez tam byłam i to wszystko widziałam i dotykałam

    OdpowiedzUsuń