Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 11 stycznia 2011

Barbie Basic- Collection red 08

Zmobilizowana postem Loreen o Red postanowiłam pochwalić się swoją. Dollplazowicze ją już znają, ale może ktoś inny z przyjemnością poogląda fotki. Panna przyjechała do mnie jako prezent od Męża, który jest kompletnie nielalkowy, ale powoli zaczyna tolerować moja pasje.Dla mnie jest najładniejsza z Czerwonej serii , choć nie ukrywam,że na pozostałe dwie też będę polowała.  Uwaga fotek jest duuużo.
Tak wyglądała w pudełku









 Uwielbiam lalki AA, więc pewnie będą się u mnie mnożyły.

6 komentarzy:

  1. Piękna!!! ja tez mam sporo AA
    Przywież ja jutro !!również

    OdpowiedzUsuń
  2. Super laska :)
    Te jasne afro włoski grrr
    Też mam słabość do AA jednakże w kolekcji tylko 4 ale będę nad tym pracował.
    Pozdrowienia M

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten mold i kocham prawie wszystkie AA Mattelowe, a ta jest wyjątkowo piekna :-) Juz dawno wpisana na listę życzeń ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciach poza pudełkiem wygląda jak żywa!:)
    Ja o swojej liście życzeń jak narazie nie wspominam, bo zbyt obszerna jest;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci pięknej lalki, ona jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń