Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 lutego 2011

Adelka pastelowa

Dziś wreszcie mam chwilkę na pokazanie nowych ubranek. Adelka pastelowa.  Powolutku dogaduje się z nową maszyną, więc pojawią się ubrano szydełkowo -  szyte.Top i żakiecik kordonek "Snow White" Spodnie Biały sztruks, torebeczka ze skaju. Gabi-5mates dziękuję za podpowiedź torebkową:). Dzięki tej podpowiedzi zrobiłam postępy w szyciu torebek, a wkrótce pokażę również kapelusiki inne niż dziergane , bo mój niezwykle zdolny lecz trudny do uproszenia Tata zrobił mi formę do lalkowych kapeluszy!
 Teraz więc kilka fotek





5 komentarzy:

  1. Ta Adela jest przepiękna!
    Uroczy ma kostiumik :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Adela to mój ukochany model FR- właśnie ten mold. Jasona WU zresztą też. Śliczne pastelowe ubranko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał pieknie ja ubrałąśno i torebka swietna !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Topik i sweterek cudny! Bardzo podoba mi się łączenie robótek szydełkowych i drutowych z materiałowymi ciuszkami- ubranie nabiera realizmu.
    Pierwsze i trzecie zdjęcia świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sesja! Piękny komplecik. Biżuteria jest cudowna. Strasznie lubię fiolety.

    OdpowiedzUsuń