Łączna liczba wyświetleń

środa, 8 grudnia 2010

Na początek


Na początek kilka słów o czym będzie ten blog. Na pewno będzie o lalkach, o ubrankach dla lalek, o robótkach ręcznych ( trochę) i o wielu różnych  innych sprawach. Lalki jednak będą głównym tematem. Lalkami zainteresowałam się kilka lat temu w czasie choroby. Z nudów postanowiłam ubrać golutkie lalki mojej bratanicy. Szperając w sieci najpierw trafiłam na wizaz.pl i tam naoglądałam się cudów robionych przez Loreen i inne bardzo zdolne dziewczyny. Później znalazłam lalki Tonner, Fashion Royalty i tak wsiąknęłam.Dostałam się na Dollplaze  i lalek zaczęło przybywać... Powolutku może uda mi się pokazać wszystkie moje panny, ale na pewno będzie to trochę trwało i będzie nieregularne, ale zapraszam do czytania oglądania i komentowania . Zdjęcia na blogu będą mojego autorstwa, a co za tym idzie są chronione prawem autorskim. Jeżeli skorzystam z e zdjęć kogoś innego to będzie to zdjęcie odpowiednio opisane. To by było  na tyle formalności  więc Przedstawiam jedną z moich lalek. Na dzień dzisiejszy ulubioną. Dostała się w moje ręce dzięki koleżance forumowej.Fashion Royalty  Integrity toy - Isha Rare Find z 2007 roku limitowana do 1000 szt. Dotarła do mnie naga, więc trzeba było ją ubrać., ale na początek tylko jeden portret

Może jeszcze jedna fotka:)

3 komentarze:

  1. Fajnie ze masz blog będe tu chętnie do Ciebie zagladać i podziwiać Twoje dzieła !!
    Isha jest piekna i ten pieprzyk!ach

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj w gronie blogujących, piękna kreacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zdjęcia jej zrobiłaś:))))
    Buziaki!
    Alienora

    OdpowiedzUsuń